jueves, 12 de enero de 2012

Philips 66

Definición
El Philips 6.6. é unha dinámica de grupo educativa onde a súa función é motivar unha discusión ordenada entre os participantes e posibilitar un intercambio de puntos de vista.

Un grupo grande dividese en subgrupos de 6 membros para discutir durante 6 minutos un tema e chegar a unha conclusión. Do informe de todos os subrgupos extraese unha conclusión xeral.

Ficha técnica
Tamaño do grupo: 4 a 6 subgrupos de 6 membros
Duración: discusión entre os subgrupos sobre 15 a 40 minutos. Para a exposición das conclusión entre 20 e 30 minutos
Perfil dos destinatarios: Persoas de alta e media cualificación
Organización espacial: disposición de subgrupos en forma circular.
Recursos necesarios: necesitase un espacio e un mobiliario flexivo para poder xerar subgrupos, e unha pizarra para poder elaborar unha proposta.

Rol do animador
O seu rol será de facilitador, integrador do traballo efectuado polos diferentes subgrupos.

Obxetivos que permite alcanzar
  • Promover a participación de todos os membros do grupo
  • Utilizar racionar o tempo
  • Lograr un acordo
  • Detectar intereses, opinións, desexos, problemas ou suxerencias dun grupo grande de persoas en pouco tempo.
  • Ampliar a base da comunicación
  • Dispoñer dun sondeo rápido das opiniós o captar a disposición xeral prevaleciente nun grupo
  • Detectar intereses, opinións, desexos, problemas ou suxerencias dun grupo grande
  • Ampliar a base da comunicación e da participación no interior dun grupo numeroso.
  • Reforzar as prácticas democráticas no interior dun grupo

Desarrollo da técnica
  1. Plantexamento dun problema por parte do animador
  2. Informar sobre o uso da técnica e a limitación do tempo
  3. Dividese o grupo en subgrupos de 6 persoas, para plantezar posibles solucións o ideas
  4. Cada un dos componentes dos subgrupos expon a su opinión durante un minuto
  5. Cada subgrupo elixe un potavoz que é o encargado de anotar, resumir e presentar as opinións ao resto do grupo.
  6. Unha vez leídos todos os informes, se discuten as conclusións
  7. O animador intenta integrar o traballo efectuado polos diferentes subgrupos.
  8. Cada subgrupo elixe un representante que se reúne con os representantes dos outros grupos para intentar chegar a unha proposta consensuada entre todos
  9. Cada representante expone a o seu grupo a proposta alcanzada.
Ventaxas
  • Asegura a participación de cada membro do grupo
  • Favorece o pensamento concreto
  • Permite obter opiniones e moita información de todos en poco tempo
  • Producese unha gran identificación co problema que tratase.
Inconvintes
  • Non funciona cando hay moitos problemas moi complicados e nos que hai que profundizar ao máximo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario